-

نصب و راه اندازی سیستم تلفن گویا | نصب تلفن گویا

(Total 2 Votes : 5 of 5)

تلفن گویا چیست؟

تلفن گویا و یا منشی تلفنی اتوماتیک که اصطلاحا به آن IVR می گویند سیستمی است که یک تماس ورودی را با استفاده از یک پلان تعریف شده به سوی مقصد مناسب هدایت می کند. در سیستم های تلفن گویا از صدای ضبط شده منشی تلفنی به عنوان رهنما استفاده می شود. گاه ممکن است هدف از راه اندازی تلفن گویا اعلام یک پیام ، اطلاع رسانی و یا هدایت تماس گیرنده به سمت داخلی مورد نظر باشد. 

تلفن گویا

مزایای سیستم تلفن گویا و یا منشی تلفنی 

تلفن گویا از طریق راهنمایی مشتریان می تواند به سمت بخش مورد نیاز خود ، سبب جلوگیری از ارتباطات تلفنی غیر ضروری با داخلی های غیر مرتبط شود. به این صورت در وقت و انرژی صرفه جویی می گردد.

تلفن گویا می تواند به عنوان یک راه اطلاع رسانی سریع در نظر گرفته شود و از پاسخگویی های تکراری پرسنل جلوگیری کند.

تلفن گویا نشانگر اعتبار یک شرکت یا سازمان می باشد . به این ترتیب تماس گیرنده پس از شنیدن صدای تلفن گویا به مقصد مورد نظر اعتبار بیشتری می دهد.

امکانات پیشرفته تلفن گویا IVR از طریق سیستم های ویپ

سیستم های ویپ قادرند کاملترین امکانات تلفن گویا را برای شما فراهم کنند. هرگونه پلان ساده و یا هر گونه پلان پیشرفته می تواند در سیستم ویپ تعریف شده و یک تلفن گویای حرفه ای را ایجاد کند. به این ترتیب تمامی امکانات مورد نیاز برای تلفن های گویا از قبیل منشی تلفنی اتوماتیک ، پاسخگوی خودکار تلفن ها ، انتقال تماس های اتوماتیک ، سیستم نظرسنجی برای تلفن گویا ، سیستم مسابقه ، انتظار در صف تلفن گویا و یا هر قابلیت مورد نیاز دیگر می توانند از طریق سیستم های ویپ ( سانترال های IP ) ایجاد شوند.

صدای منشی تلفنی برای تلفن گویای شما

یکی از خدمات شرکت ویپ پارس ضبط صداهای گویندگان خوش صدا به عنوان صدای منشی تلفنی سیستم تلفن گویای شما می باشد. روش کار به این صورت است که متن تلفن گویا پس از تایید توسط شما توسط گویندگان خوش صدای خانم و یا آقا ضبط می گردد سپس فایل ویرایش شده و نهایی در سیستم ویپ بارگذاری می شود.